See other templatesSee other templates

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Kobieta po treningu na siłowni, wielki biust, jędrny biust, odchudzanie, piersi,

Wiele kobiet jeszcze zanim przejdzie na dietę i rozpocznie systematyczne treningi zaczyna zastanawiać się, czy w czasie regularnej pracy nad sylwetką rozmiar jej biustu ulegnie zmianie. Niektórzy mówią, że sporo zależy od genów i jest w tym trochę prawdy. Zacznijmy jednak od początku.

Dieta redukcyjna stosowana przez kobiety ma na celu pozbycie się tłuszczu z takich partii ciała jak brzuch czy uda. Jednak jak wiadomo, nie da się wybrać obszaru, z którego będzie ubywać więcej tłuszczu, ani z którego będzie ubywać mniej. Biust składa się między innymi z tkanki tłuszczowej, której organizm również pozbywa się podczas wykonywania ćwiczeń. Dlatego właśnie sporo pań po jakimś czasie od rozpoczęcia nowego trybu życia zauważa, że ich biust uległ znacznemu zmniejszeniu. Niektóre jednak mają więcej szczęścia i pomimo wykonywania dużej ilości ćwiczeń fizycznych rozmiar ich biustu nie zmienia się, wynika to prawdopodobnie z faktu, że mają inny typ budowy piersi, w której jest przewaga tkanki gruczołowej.

Niestety nie ma sposobu na to, by tkanka tłuszczowa z piersi nie ulegała spalaniu. Można natomiast ograniczyć intensywność tego procesu poprzez dobór odpowiednich ćwiczeń, które sprawią, że choć ilość tkanki tłuszczowej w piersiach ulegnie zmniejszeniu, to nie tak drastycznemu, jak przy wykonywaniu bardziej ekstremalnych ćwiczeń. Warto jest mieć na uwadze, że prócz wielkości biustu liczy się również jego kształt oraz stan skóry.

Nie da się ukryć, że dzięki ćwiczeniom biust robi się bardziej jędrny, a skóra zaczyna się napisać. Kobiety, które wcześniej cieszyły się dużą miseczką stanika będą musiały wymienić tą część garderoby na mniejszą, natomiast właścicielki mniejszych piersi (mowa tutaj o miseczce A), dzięki systematycznemu wykonywaniu ćwiczeń na klatkę piersiową zauważą, że ich biust widocznie się powiększy.

Zadbaj o biust

Jeśli zmniejszenie rozmiaru biustu nie jest powodem przez który miałabyś zrezygnować z treningów, to jest to dobry moment, by zadbać o swoje piersi. Regularne wykonywanie pompek przy ścianie, damskich pompek czy ćwiczeń izometrycznych pozytywnie wpłynie na jędrność i ogólny stan Twojego biustu. Dodatkowe masaże sprawią, że będzie jeszcze piękniejszy niż wcześniej.

Musisz jednak pamiętać o zakładaniu odpowiedniego biustonosza sportowego, który w czasie ćwiczeń zapewni stabilizację piersiom, zapobiegnie ich rozciąganiu, a także wymodeluje je i nada im właściwy kształt. Na rynku znajduje się ogromny wybór odzieży sportowej, więc bez problemu znajdziesz coś dla siebie. W celu utrzymania odpowiedniej elastyczności skóry zaleca się również nabyć odpowiednich kosmetyków, które w tym pomogą. Codzienny kilkuminutowy masaż przy pomocy dobrej jakości kremu zdziała cuda. Warto jest również spożywać więcej produktów bogatych w witaminy A i E mających pozytywny wpływ na jędrność i ogólny stan biustu.

Początek strony