See other templatesSee other templates

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

trening na pośladki i uda, zgrabne pośladki, smukłe uda, ćwiczenia na siłowni, sztangielki, ciało wysportowanej kobiety

 Każda kobieta marzy o zgrabnych udach i pośladkach. Szczególnie latem, gdy nadchodzi czas nakładania sukienek oraz eksponowania swoich wdzięków. Co robić, żeby odsłonięte nogi wyglądały jak najkorzystniej?

Uprawiaj sport!

Chyba nie ma takiej kobiety, która zaprzeczyłaby zbawiennej mocy aktywności fizycznej przy kształtowaniu sylwetki. Nic tak cudownie nie wyrzeźbi ud, nie podniesie pośladków i nie zbije nadprogramowej ilości tkanki tłuszczowej, jak porządny trening! Na co pragnę wyjątkowo wyczulić, to fakt pamiętania o cardio. Jest ono istotne przy budowaniu ładnej sylwetki niezależnie od partii ciała, na jakiej zależy nam najbardziej. Cardio jest idealnym sposobem na spalanie tkanki tłuszczowej.

Ciężko rzeźbić w nieprzygotowanym ciele...

Dlatego nim przejdziesz do wykonywania ćwiczeń na uda, czy pośladki – wyjdź pobiegać, pojeździć na rolkach, albo na rowerze, skocz na basen i popływaj, albo idź z przyjaciółką na lekcje zumby. Chodzi o to, by rozgrzać całe ciało, uderzyć w zalegający szczególnie w udach tłuszcz i poczuć się lepiej! Wykonuj ćwiczenia na uda i pośladki! Najlepszym połączeniem jest najpierw 30 minut wysiłku cardio, a później wybrany zestaw ćwiczeń. Przy takim połączeniu otrzymuje się najlepsze rezultaty. Po pół godzinie ruchu zaczyna spalać się tkanka tłuszczowa. Dlatego później – w trakcie wykonywania ćwiczeń, poza pracą określonych partii mięśni, dochodzi również do spalenia tkanki tłuszczowej w jej okolicach!  Dzieje się to szybciej, niż wtedy, gdybyś tylko biegała, bądź gdybyś wybrała jedynie ćwiczenia!

Oto przykładowy zestaw ćwiczeń na smukłe uda i jędrne pośladki:

1. Połóż się na plecach. Ręce trzymaj wzdłuż tułowia. Ugnij kolana i  w takiej pozycji wykonaj wypchnięcie bioder w górę. Wdech, gdy opuszczasz ciało. Wydech przy podnoszeniu. Trzymając biodra w górze, mocno napnij mięśnie. Czujesz już pracę pośladków? Wykonaj kilka serii po kilka, kilkanaście powtórzeń.

2. Uklęknij i oprzyj przedramiona na podłodze. Unieś ugiętą prawą nogę, celując stopą w sufit. Pamiętaj o mocno napiętym pośladku. Wytrzymaj w tej pozycji przez moment, a następnie opuść. Po kilku powtórzeniach, zmień nogę. Staraj się, by poruszały się jedynie nogi.

3. Ćwiczenie, które działa cuda! Połóż się na boku. Głowę podeprzyj na zgiętej w łokciu ręce. Kolana zegnij i przeciągnij nogi bliżej siebie. Ich ułożenie powinno tworzyć kąt prosty. Nogę, która znajduje się z zewnętrznej strony, unieś wyprostowaną i naprzemiennie podnoś, a potem opuszczaj. Pamiętaj o naprężeniu mięśni, ciągnąc palce stóp w przód, niczym baletnica. W tym ćwiczeniu pracują uda, pośladki (co z pewnością odczujesz po kilku powtórzeniach!), a także brzuch. Niech będzie napięty. Podnoszenie i opuszczanie nogi możesz wykonywać naprzemiennie z ruchem prostowania oraz zginania jej w kolanie. Oczywiście bez opuszczania na podłogę.

4. Rób przysiady! To ćwiczenie, jakie wręcz słynie z kształtowania pośladków. Ważne jest, by wykonywać przysiady w odpowiedni sposób. O czym powinnaś pamiętać? - nogi w niewielkim rozkroku, na szerokość bioder, - w trakcie przysiadu kolana NIGDY nie wychodzą poza palce stóp, - zginamy je w linii prostej nad stopami, - plecy powinny być proste.

Mając możliwość, wybieraj schody, zamiast windy! Działają, jak przysiady. Dbaj o ciało oraz uda i pośladki! Dbaj dietą, pielęgnuj kosmetykami. Nie da się zajadać codziennie fast foodami, słodyczami lub produktami wysoko przetworzonymi i jednocześnie oczekiwać pięknego ciała. Wybieraj świeże warzywa i owoce, częściej od czerwonego mięsa – białe, a częściej od białego – ryby. Zamiast nasyconych tłuszczów, skupiaj się na nienasyconych, których najlepszym źródłem są rośliny. Do pielęgnacji używaj peelingów. Wyszczuplająco działają te z zawartością kofeiny. Dlatego właśnie wielką furorę robi peeling z fusów po kawie. Domowej roboty sposób na zgrabne uda i pośladki. Wystarczy wymieszać fusy z ulubionym żelem pod prysznic i starannie masować. Po takim zabiegu dobrze odżywi ciało naturalny olejek.

 

Początek strony