Jak spalić tkankę tłuszczową
Jak spalić tkankę tłuszczową?
7 lipca, 2020
Kalkulatory dietetyczne - jak z nich korzysac
Kalkulator sylwetki i dietetyczny. Klucz do wymarzonej sylwetki
7 lipca, 2020

Czy da się schudnąć bez diety?

Jak schudnąć bez diety

Czy da się schudnąć bez diety?

Większość osób słysząc samo słowo „dieta” od razu nastawia się negatywnie. W naszej głowie pojawiają się negatywne myśli, które spowodowane są tym, że na pewno przez długi czas nie będziemy mogli jeść tego, co naprawdę lubimy. Możesz jednak podejść do tego na pełnym luzie i zastosować się do sprawdzonych metod, które pozwolą Ci w łatwy sposób zredukować masę ciała.

Mechanizm chudnięcia – dowiedz się jak działa!

Sam sposób,w jaki tłuszcz zostaje usunięty z organizmu, może być dla wielu zaskakujący. Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, że tkanka tłuszczowa jest rozbijana w Twoim ciele poprzez działanie wody i dwutlenku węgla. O co dokładnie chodzi? Prosty przykład. W momencie kiedy tracisz około pięciu kilogramów tkanki tłuszczowej, to ponad cztery z nich są wydychane pod postacią dwutlenku węgla z Twoich płuc, a pozostała część zamienia się w wodę. Zastanawiasz się teraz dlaczego zatem nie wystarczy po prostu oddychać, żeby pozbyć się np. tłuszczyku z brzucha? To bardziej skomplikowane!

Rozpad tkanki tłuszczowej na dwutlenek węgla dzieje się pod wpływem aktywizacji mięśni. Jeżeli dodatkowo chcesz spowodować utratę wagi musisz dorzucić do tego ograniczenie kalorii w swojej diecie. Te dwa czynniki czyli: dieta i aktywność fizyczna wzajemnie się uzupełniają.

Jak schudnąć bez diety?

Odchudzanie bez diety jest możliwe, jeżeli zaczniesz stosować się do pewnych zasad. Co robić aby schudnąć? Przede wszystkim:

  • Pij więcej wody! Postaw na to, żeby spożywać ok. 2 litrów wody dziennie. Co ciekawe szklanka wody wypita tuż przed posiłkiem zmniejsza Twój apetyt i sprawia, że jesteś w stanie zjeść znacznie mniej niż zwykle.
  • Jedz sałatki przed obiadem! To sekret wykorzystywany przez dietetyków. Błonnik zawarty w warzywach po spożyciu zaczyna pęcznieć w żołądku i tym samym daje uczucie sytości. Kiedy zjesz taką sałatkę przed obiadem zauważysz, że jesteś w stanie zjeść znacznie mniej w późniejszym czasie.
  • Postaw na dobry posiłek, a nie na przekąski! Badania pokazały, że zaczynamy przyjmować znacznie więcej kalorii, kiedy nie skupiamy się na zbilansowanych posiłkach w ciągu dnia tylko ” zapychamy” się przekąskami i napojami gazowanymi.
  • Dokładnie gryź każdy kęs! Pewnie nie wiedziałeś, ale uczucie sytości dociera do Twojego mózgu dopiero po ok. 20 minutach od momentu zakończenia posiłku. Dlatego jeżeli jesz posiłki, żuj powoli każdy kawałek jedzenia i odczekaj chwile zanim sięgniesz po dokładkę.
  • Koniecznie się wysypiaj! Aby Twój organizm funkcjonował prawidłowo i utrzymywał odpowiednią wagę, a Twoja gospodarka hormonalna była w dobrym stanie, musisz zadbać o 7- 8 godzinny tryb snu.
  • Jedz regularnie przez 12h! Niejeden dietetyk w oparciu o badania naukowe potwierdził, że jedzenie w wciągu 12 godzin np. 6-18 ma korzystny wpływ na zmniejszenie masy ciała, obniżenie poziomu cholesterolu oraz cukru we krwi.
  • Poświęć więcej czasu na trening i dbaj o zdrowy styl życia! Pozbycie się tłuszczu będzie możliwe przy wzmożonej aktywności fizycznej. Skorzystaj zatem z bezpiecznego i sprawdzonego treningu EMS.

Trening EMS – pomoc w walce o wymarzoną sylwetkę

Co możesz zrobić, aby schudnąć? Ćwiczyć! Nie chodzi jednak o to, żebyś przeciążał mięśnie i stawy podnosząc duże ciężary na siłowni. Powinieneś ćwiczyć rozsądnie i pod opieką doświadczonego trenera – tylko tak uzyskasz efekty, o jakich marzysz! W tym przypadku może Ci pomóc nowoczesny trening EMS, który opiera się na elektrostymulacji mięśni prądem. To sprawdzona, bezpieczna i przede wszystkim niezwykle skuteczna forma treningowa, która pozwala Ci w ciągu 20 minut zajęć spalić do 1000 kalorii!

To wszystko dzieje się pod okiem wykwalifikowanego trenera, który specjalnie pod Twoje potrzeby stworzy odpowiedni plan treningowy. Ćwiczenia wykonuje się w specjalnym kombinezonie z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. Trening EMS w BodyTec20 działa szybko i skutecznie, jedne zajęcia zastępują Tobie 3-godzinny trening na siłowni. Różnicę w wadze zauważysz u siebie już po kilku tygodniach momentu kiedy się u nas pojawisz!

Dodaj komentarz